.Press
Room
Do zespołu Kamikaze dołączył Artur Sztarbało - jego 20 letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji i rozwiązań marketingowych, przysłuży się naszym klientom i pracownikom.
Czytaj dalej
Najnowsze publikacje
Piotr Krzysztofik art directorem w Kamikaze!
Piotr Krzysztofik - designer z 20-letnim stażem - wzmocni siły kreatywne naszej agencji! Jego doświadczenie obejmuje współpracę z m.in.: Disney Poland, BMW, T-Mobile i L’Oreal.
Czytaj dalejBricomarche naszym nowym klientem
Kamikaze wygrało przetarg na obsługę social mediów marketów budowlanych Bricomarche. Podstawowym elementem tej komunikacji jest współpraca marki z influencerami. Jakimi? Możecie dowiedzieć się w artykule opublikowanym przez Wirtualne Media.
Czytaj dalejReklama internetowa w 2021 i 2022
Swoje spojrzenie na reklamę w internecie przedstawia Julia Ozyjiwska, media paid lead w Kamikaze. W artykule można przeczytać jej prognozy na 2022 oraz komentarz na temat najważniejszych wydarzeń i trendach z 2021 roku.
Czytaj dalej“Millenialsi, generacja Z, stawiają swoje warunki pracodawcom”
Pandemia miała duży wpływ na rynek pracy. Kładziemy większy nacisk na elastyczność i możliwości rozwoju, a przebranżowienie nie brzmi jak magia. Nasza human capital manager, Justyna Szumińska przedstawiła swoje zdanie na ten temat w Puls HR.
Czytaj dalejFiltrowanie wyników
25 publikacji